Hulp nodig?

Account

Ik kan niet meer inloggen op mijn account.

Je kan kiezen om een nieuw account te maken of om je wachtwoord bij je bestaande account opnieuw in te stellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw krijgen?

Wanneer je bent uitgelogd, kan je naar de pagina “Wachtwoord vergeten” gaan. Vul daar je e-mailadres in en je zal een mailtje ontvangen om je wachtwoord te wijzigen.

Wat houdt de nieuwsbrief van Emob in?

Met de nieuwsbrief informeren we je graag over de laatste trends en nieuwe producten. Als je bent ingeschreven op onze nieuwsbrief, krijg je ook regelmatig kortingscodes.

Hoe kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

Ga naar “Mijn account” en klik vervolgens op “Nieuwsbrieven”. Daar kan je kiezen om je in- of uit te schrijven op onze nieuwsbrief.
Heb je geen account? Dan kan je je e-mailadres doorgeven in de footer onderaan onze website.

Kan ik mijn account linken aan mijn bestelling?

Als je je account hebt aangemaakt nadat je een bestelling hebt geplaatst, kan je deze helaas niet meer aan elkaar koppelen.

Bestaan er kortingscodes?

Als je bent ingeschreven op onze nieuwsbrief zal je via mail regelmatig kortingscodes ontvangen. In onze outlet vind je ook een groot aantal artikelen aan verlaagde prijs. 

Ik heb een fout e-mailadres ingevuld, wat nu?

Als je een bestelling hebt geplaatst met dat e-mailadres, wordt een verzendmail naar dat adres verstuurd en kan je het niet meer aanpassen. Als je nog geen bestelling hebt geplaatst, kan je je accountgegevens steeds wijzigen. 
Bekijk alles

Betaling

Mijn betaling is mislukt, hoe komt dat?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je betaling niet is gelukt: Debetlimiet: Misschien heb je het limiet voor online betalingen bereikt. Invoerfout: Controleer je kaartnummer, verloopdatum en veiligheidscode. Kaarttype: Het type kaart dat je hebt gebruikt voor je bestelling wordt mogelijks niet geaccepteerd door Emob. Wij aanvaarden betalingen via iDeal, Creditcard, Klarna, overschrijving en PayPal. 

Ik heb betaald via overschrijving, wanneer kan mijn bestelling verzonden worden?

Na een paar dagen zullen wij je betaling ontvangen en kunnen we je bestelling verwerken. 

Kan ik een factuur aanvragen?

Wanneer je bestelling verzonden is, vind je bij je account de informatie over je bestellingen. Daar vind je ook facturen die je kan printen. Als je geen account hebt, kan je een factuur aanvragen via onze klantendienst. 

Kan ik achteraf betalen via overschrijving?

Betaling via overschrijving gebeurt altijd vooraf. Wil je achteraf betalen, dan kan dat via Klarna. 

Is het mogelijk om in meerdere keren te betalen?

Betaling in meerdere termijnen is niet mogelijk. 

Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is mogelijk via Klarna. 

Achteraf betalen lukt niet, hoe komt dat?

Als je betaling achteraf niet lukt, kan het zijn dat er een fout is in je Klarna-account of dat het maximumbedrag overschreden is. 
Bekijk alles

Bestelling

Kan ik mijn leveringsadres veranderen voor het plaatsen van een bestelling?

Je verzend- en factuuradres kan je steeds veranderen bij mijn account – adresboek.
Als je geen account hebt, vul je gewoon je adres in tijdens het plaatsen van de bestelling.

Kan ik mijn leveringsadres veranderen nadat mijn bestelling bevestigd werd?

Zolang je bestelling niet verstuurd is, kunnen we het adres wijzigen. Contacteer gerust de klantendienst voor een wijziging van je leveringsadres.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang je bestelling niet verzonden is, kan je die gemakkelijk annuleren. Via het contactformulier kan je een aanvraag tot annulering indienen.

Hoe kan ik een wisselstuk aanvragen?

Als je een wisselstuk wil aanvragen, doe je dit best steeds voor (volledige) montage. Je kan een serviceaanvraag indienen via mijn account – mijn bestellingen – bestelling bekijken – volgende. Kies bij de gewenste oplossing voor herstelling. Indien er geen garantie geldt, is een wisselstuk betalend. 
Als je geen account hebt, kan je terecht bij de dienst na verkoop.

Kan ik de producten bekijken in een fysieke winkel?

Het aanbod van Emob kan je enkel bekijken in onze webshop.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Als je bestelling is verwerkt, zal je een verzendbevestiging krijgen met een link naar Track & Trace.
Bekijk alles

Levering

Mijn bestelling is geleverd terwijl ik niet thuis was, wat nu?

Voor de levering van kleine pakketten weet je op voorhand op welke dag het zal geleverd worden. Als je niet thuis bent op het moment van de levering, wordt het naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt gebracht en zal je een brief vinden in de brievenbus. 
Bij leveringen van grote meubels kan je zelf een dag van levering kiezen. De dag op voorhand krijg je een tijdsindicatie van levering. Ben je toch niet aanwezig op het geplande moment? Dan kan je een nieuwe afspraak plannen. De kosten van een tweede bezorgmoment worden wel betaald door de klant. Meer info over de levering vind je hier.

Wanneer weet ik de exacte leveringsdatum van mijn bestelling?

Voor de kleine pakketten brengt de transporteur je vooraf op de hoogte en stuurt die je de dag van de levering nog een bericht met een tijdslot van 1 uur. Dat tijdstip kan je aanpassen tot 1 uur voor de levering. Je kan ook steeds je pakket volgen via de Track & Trace functie.
Bij een levering van grote meubels krijg je binnen 3 dagen na verzendbevestiging een mail met een voorstel van een moment voor levering. Een dag voor de levering krijg je nog een mailtje met bevestiging van de afspraak.

Mijn bestelling was niet volledig, wat kan ik doen?

Controleer steeds de artikelen bij levering. Teken enkel voor goede ontvangst als alle dozen in orde zijn. Als dit niet het geval is, kan je het melden op de leverbon. Dit wordt steeds gemeld aan de transporteur, maar indien je het eerder aan Emob wil melden of je vragen hebt over het verdere verloop, kan je steeds onze

Levert Emob in het buitenland?

Yes! De producten van Emob zijn beschikbaar in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg. 

Is de levertermijn op jullie site correct?

We streven ernaar om steeds een correcte levertermijn weer te geven. Als het voorkomt dat er vertraging is, krijg je een mailtje. 

Worden meubelen gemonteerd geleverd?

Alle meubelen worden als bouwpakket geleverd. De montagefiches vind je telkens op de productpagina. 

Leveren jullie op een verdiep?

Als je kiest voor comfortlevering, wordt je product geleverd waar je het wil - ook op verdiepen. Dit geldt enkel voor grote meubelen, niet voor kleine pakketten die door DPD worden geleverd. 

Wat kan ik doen als mijn dozen beschadigd zijn bij levering?

Je kan de levering of de kapotte dozen weigeren en wij sturen nieuwe dozen op. 
Bekijk alles

Diensten

Hoeveel garantie heb ik op de aangekochte producten?

Op alle producten krijg je standaard 2 jaar garantie. Indien langer, dan wordt dit vermeld bij de productbeschrijving. De garantie geldt niet wanneer er sprake is van slijtage, fout gebruik, foute montage of montageschade. 

Hebben jullie een montageservice?

Emob beschikt momenteel niet over een montageservice. De montagefiches vind je bij de productinformatie.

Ik ontvang geen mails van jullie.

Omdat onze mails automatisch worden verstuurd, kan het zijn dat ze bij je spam zijn beland. 
Bekijk alles

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via mijn account – mijn bestellingen – bestelling bekijken – volgende. Selecteer de items die je wil retourneren en kies bij de gewenste oplossing voor retour. Stuur je artikelen voor retour op naar ons binnen de 14 dagen na het indienen van het retourformulier of kies voor onze retourzending.
Zonder account kan je gebruik maken van dit formulier om een retour aan te vragen. Meer informatie vind je op de pagina Annuleren of retourneren.

Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?

Van zodra we de bestelling terug hebben ontvangen in ons magazijn, wordt het bedrag terugbetaald. 

Kan ik gratis retourneren?

Retourkosten zijn steeds voor de rekening van de klant. Voor kleine pakketten bedragen die kosten €19,95. Voor grote pakketten die met gespecialiseerd meubeltransport worden vervoerd, komt het op €49,95 per retourzending.

Wat zijn de voorwaarden om een pakket te retourneren?

Je kan een product terugsturen wanneer het voldoet aan deze voorwaarden: het product is compleet en in de originele staat; het product is ongebruikt; het product is onbeschadigd, zoals de klant het heeft ontvangen; het product is voorzien van de originele handleiding en eventuele meegeleverde accessoires.

Welk bedrag krijg ik terugbetaald bij retourzending?

Het terugbetaalde bedrag wordt op deze manier berekend:  geretourneerde artikelen - eventuele retourkosten - eventuele kosten van schade/gebruik. 
Bekijk alles

Aarzel niet om ons te contacteren. Dat kan op verschillende manieren:

Maandag t.e.m. donderdag van 9u - 12 u & 14u - 17u.
Vrijdag van 9u - 12u & 14u - 15u.
Wij zijn gesloten op Paasmaandag 1 april.

Onze locatie

Onze webwinkel (burelen + magazijn) is gevestigd in Beveren-Leie (Waregem). Woon je in de regio of ben je in de buurt? Dan kan je, indien gewenst, jouw levering zelf komen ophalen. We vragen je vriendelijk om vooraf een afspraak te maken met een van onze medewerkers, zodat we jouw pakket al kunnen klaarleggen.

Ons adres

Emob nv (BE 0817.124.139)

Deken de Bostraat 70a

8791 Beveren-Leie

België

Ons bankrekeningnummer

IBAN = BE31 3630 5539 8255
BIC = BBRUBEBB

Online Dispute Resolution

Neem contact met ons op

Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.