We doen ons uiterste best !

Is er iets misgelopen?

Soms kan er eens iets fout gaan. Bij de fabrikant, in ons magazijn, onderweg, bij de montage. We selecteren met de grootste zorg onze partners, maar we kunnen helaas niet vermijden dat er ergens een probleem opduikt.

Maar geen paniek, we doen er alles aan om het euvel zo snel en zo goed mogelijk te verhelpen. Stuur ons zo veel mogelijk informatie door, dan kunnen we snel schakelen door bijvoorbeeld het artikel om te ruilen of het juiste of ontbrekende onderdeel na te sturen. Uiteraard onderzoeken we steeds waar het is fout gelopen en hoe we deze situatie in de toekomst kunnen vermijden.

In enkele stappen naar de oplossing

Het is nooit leuk als er iets niet in orde blijkt met je bestelling. Daarom doen we er alles aan om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Jouw account vormt hierbij een belangrijke leidraad. Onder het tabblad 'Dienst na verkoop' kan je jouw serviceaanvraag indienen en opvolgen. Heb je nog geen account op onze webshop? Dan kan je je serviceaanvraag hier indienen.

--> Serviceaanvraag starten <--

Je ontvangt steeds een bevestiging wanneer we jouw serviceaanvraag ontvangen hebben. Heb je hulp nodig bij het invullen van jouw serviceaanvraag? Raadpleeg onze handleiding die je stap voor stap begeleidt bij het indienen van jouw aanvraag.


Garantie

Je krijgt standaard 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten. Indien hiervan wordt afgeweken, wordt dit steeds vermeld bij het product. Ondervind je problemen met een artikel, neem dan contact op met Emob, zodat onze medewerkers je de nodige toelichtingen kunnen geven en dit euvel zo snel mogelijk verholpen wordt.

Als de goederen voor reparatie naar ons moeten worden teruggestuurd, zijn eventuele transportkosten voor rekening van de klant. Is het niet meer mogelijk om een artikel te herstellen, dan wordt dit door een gelijkwaardig artikel vervangen. Een restitutie is in geen enkel geval mogelijk.

Let wel: de garantie vervalt wanneer er opzettelijk schade werd toegebracht aan het artikel of als het product zich niet meer in de originele staat bevindt. Garantie valt overigens niet te verwarren met slijtage.

Vragen of opmerkingen ?

We vinden het belangrijk dat jouw serviceaanvraag goed afgehandeld wordt. Niet alleen omdat we een goede service belangrijk vinden en goede producten willen afleveren, maar ook omdat we onze diensten steeds willen verbeteren. We bekijken na elke serviceaanvraag dan ook hoe we ervoor kunnen zorgen dat dit probleem in de toekomst niet meer voorvalt.

Je kan ervan op aan dat vragen en klachten steeds zo snel mogelijk beantwoord worden. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via [email protected] of via de live chat.