Verzending en levering

Geen lange wachttijden
Heb je hier de eetkamer van jouw dromen gespot? Of een prachtige kinderkamer? Bij Emob weten we dat niemand graag lang wacht op zijn bestelling. Daarom hebben we het grootste gedeelte van onze producten op voorraad staan.
Hou er rekening mee dat de gekozen betaalmethode invloed heeft op de verzending. Wanneer je online betaalt, verwerken we je order meteen. Wanneer je kiest voor een bankoverschrijving, dan verwerken we je order zodra het bedrag op onze rekening is verschenen. Dit kan twee tot drie dagen duren vooraleer het verschuldigde bedrag op onze rekening staat.
Om volledige transparantie te garanderen, vermelden we bij elke verzendmethode de levertijd. Zo kom je niet voor onaangename verrassingen te staan. 99% van al onze bestellingen worden binnen de aangekondigde termijn geleverd.
Verzending op maat van elk pakket
Voor onze kleine pakketten werken we samen met bezorger GLS. Onder kleine zendingen categoriseren wij pakketten die tot 25kg kunnen wegen en maximaal 150cm lang mogen zijn. Voorbeelden zijn textiel, accessoires, bepaalde kleine meubelen… Het totale gewicht van elk specifiek artikel kan je terugvinden op onze website in het informatiekadertje onder de foto’s bij elk van onze producten. Zo heb je al een idee of het een klein of een groot pakket betreft op het moment dat je een product aan je winkelmandje toevoegt. De uitzondering die geldt op het versturen van kleine zendingen is wanneer die kleine pakketten samen worden besteld met grote pakketten of breekbare artikelen. In dat geval wordt alles in één keer verzonden via gespecialiseerd meubeltransport.
Alle pakketten worden thuis tot aan de voordeur of tot aan de hoofdingang van het appartementsgebouw geleverd. De verzendprijs die je betaalt is slechts een bijdrage tot de behandelings- en transportkosten. De werkelijke transportkosten liggen hoger en zijn voor onze rekening.
Voor onze grote pakketten werken we samen met een gespecialiseerde meubeltransporteur. Onder grote zendingen verstaan wij kinderkamers, eetkamers, woonkamers, grote meubelen… Kortom, alle pakketten die meer dan 25kg wegen. Daarnaast springen we ook uiterst voorzichtig om met de fragiele items in ons assortiment. Ook die worden steeds via gespecialiseerd meubeltransport vervoerd om schadegevallen zo veel mogelijk uit te sluiten.
Bespaar jezelf heel wat moeite en opteer voor de comfortlevering. Jouw bestelling wordt door Jos Dusseldorp geleverd in de gewenste kamer, zelfs op de gewenste verdieping.
Je kan kiezen voor een comfortlevering bij het bestellen van grote pakketten die meer dan 25kg wegen. Onder grote zendingen verstaan wij kinderkamers, eetkamers, woonkamers, grote meubelen… Daarnaast springen we ook uiterst voorzichtig om met de fragiele items in ons assortiment. Ook die worden steeds via gespecialiseerd meubeltransport vervoerd om schadegevallen zo veel mogelijk uit te sluiten.
Leverdatum kiezen
Vaak kan je in samenspraak met de transporteur de gewenste leverdatum vastleggen. Je wordt hiervoor zelf gecontacteerd door onze transportfirma.
- Kleine pakketten worden verzonden via pakketdienst. Bestellingen voor 16u kunnen reeds de volgende werkdag afgeleverd worden.
- Grote pakketten worden verzonden via meubeltransporteur. Bestellingen voor 12u worden dezelfde dag nog verwerkt.
Verzendmethoden
De verzendmethode en -kosten zijn afhankelijk van de samenstelling van je mandje. Ons systeem controleert je volledige bestelling en biedt hiervoor de beschikbare verzendmethoden aan. Je ontvangt bij verzending steeds een bevestigingsmail.
Thuislevering aan de hoofdingang van het gebouw - leveringstermijn = 1-2 dagen
Via GLS wordt je bestelling thuis aan de deur of aan de hoofdingang van het appartementsgebouw bezorgd (maximaal 30 kg per pakket). De levertermijn bedraagt normaal 1 Ã 2 werkdagen vanaf de verzending van je bestelling.
Ben je niet thuis als de transporteur langskomt, dan zal deze een bericht van aanbieding in de brievenbus achterlaten. Op dit bericht vind je de nodige instructies om een tweede aanlevering in te plannen, of om het pakket op te halen in een GLS Parcelshop in de buurt.
Je zal ook een mail ontvangen met jouw persoonlijke pakketnummer. Zo kan je op een eenvoudige en interactieve manier de levering van je pakket beheren.
Van zodra je bestelling werd verzonden krijg je een mail met een link waarmee je jouw pakket makkelijk kan volgen. Om de status van het pakket na te gaan, voert u gewoon het pakketnummer of de Track ID in.
Jouw pakket volgen