Betaling

Hier vind je veelgestelde vragen die te maken hebben met de betaling van je bestelling. 
Heb je nog een andere vraag? Contacteer ons.

Betaling in meerdere termijnen is niet mogelijk. 
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je betaling niet is gelukt: Debetlimiet: Misschien heb je het limiet voor online betalingen bereikt. Invoerfout: Controleer je kaartnummer, verloopdatum en veiligheidscode. Kaarttype: Het type kaart dat je hebt gebruikt voor je bestelling wordt mogelijks niet geaccepteerd door Emob. Wij aanvaarden betalingen via iDeal, Creditcard, Klarna, overschrijving en PayPal. 
Na een paar dagen zullen wij je betaling ontvangen en kunnen we je bestelling verwerken. 
Wanneer je bestelling verzonden is, vind je bij je account de informatie over je bestellingen. Daar vind je ook facturen die je kan printen. Als je geen account hebt, kan je een factuur aanvragen via onze klantendienst. 
Betaling via overschrijving gebeurt altijd vooraf. Wil je achteraf betalen, dan kan dat via Klarna. 
Achteraf betalen is mogelijk via Klarna. 
Als je betaling achteraf niet lukt, kan het zijn dat er een fout is in je Klarna-account of dat het maximumbedrag overschreden is.