Levering

Heb je een vraag over de levering van je bestelling? Hieronder vind je misschien wel een antwoord. 
Heb je nog een andere vraag? Contacteer ons.

Voor de levering van kleine pakketten weet je op voorhand op welke dag het zal geleverd worden. Als je niet thuis bent op het moment van de levering, wordt het naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt gebracht en zal je een brief vinden in de brievenbus. 
Bij leveringen van grote meubels kan je zelf een dag van levering kiezen. De dag op voorhand krijg je een tijdsindicatie van levering. Ben je toch niet aanwezig op het geplande moment? Dan kan je een nieuwe afspraak plannen. De kosten van een tweede bezorgmoment worden wel betaald door de klant. Meer info over de levering vind je hier.
Voor de kleine pakketten brengt de transporteur je vooraf op de hoogte en stuurt die je de dag van de levering nog een bericht met een tijdslot van 1 uur. Dat tijdstip kan je aanpassen tot 1 uur voor de levering. Je kan ook steeds je pakket volgen via de Track & Trace functie.
Bij een levering van grote meubels krijg je binnen 3 dagen na verzendbevestiging een mail met een voorstel van een moment voor levering. Een dag voor de levering krijg je nog een mailtje met bevestiging van de afspraak.
Controleer steeds de artikelen bij levering. Teken enkel voor goede ontvangst als alle dozen in orde zijn. Als dit niet het geval is, kan je het melden op de leverbon. Dit wordt steeds gemeld aan de transporteur, maar indien je het eerder aan Emob wil melden of je vragen hebt over het verdere verloop, kan je steeds onze
Yes! De producten van Emob zijn beschikbaar in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg. 
We streven ernaar om steeds een correcte levertermijn weer te geven. Als het voorkomt dat er vertraging is, krijg je een mailtje. 
Alle meubelen worden als bouwpakket geleverd. De montagefiches vind je telkens op de productpagina. 
Als je kiest voor comfortlevering, wordt je product geleverd waar je het wil - ook op verdiepen. Dit geldt enkel voor grote meubelen, niet voor kleine pakketten die door DPD worden geleverd. 
Je kan de levering of de kapotte dozen weigeren en wij sturen nieuwe dozen op.